normalny blog nienormalnej nastolatki: Mieć czy być.? Oto jest pytanie.

czwartek, 4 września 2014

Mieć czy być.? Oto jest pytanie.

 Sandra-jak zawsze-najlepiej ubrana z klasy, chłopaki się za nią oglądają, a dziewczyny zazdroszczą... Na korytarzu każdy chce z nią pogadać, zamienić choćby słowo, jeżeli odpowie Ci na zwykłe "cześć" czujesz się jak w niebie. Myślisz sobie: jaka ta dziewczyna jest fajna, też bym tak chciała... i nawet nie zauważasz kiedy zaczynasz ją kopiować, jej styl, ciuchy, zachowanie... Chcesz być właśnie taka... albo jeszcze lepsza. Ale czy warto "zgubić siebie" tylko po to aby stać się popularnym.? Być czyjąś kopią.?

Według mnie nie warto, rodzimy się aby osiągać cele, spełniać marzenia. Ale te cele i marzenia mają dotyczyć wyłącznie Ciebie. Nie ważne jacy jesteśmy, czy komuś to odpowiada ważne żeby zawsze odpowiadać samemu sobie, akceptować siebie w pełni. W XXI wieku, kiedy każdy chce być najlepszy ciężko jest to osiągnąć, Ale to jest właśnie walka, którą możemy wygrać. Wystarczy tylko się postarać. Właśnie dzięki temu jesteśmy wyjątkowi. 
Jednak coraz więcej osób myśli tylko o pieniądzach, wyglądzie. Żyjemy w czasach gdzie ważniejsze jest to co posiadasz, a nie kim jesteś. W czasach, w których nastolatki sprzedają  swoje ciało dla głupich i nic nie wartych gadżetów, bez których wśród rówieśników nic nie znaczą... Mamy XXI wiek. Wiek w którym nie liczy się nasze wnętrze... Dlatego właśnie zadałam sobie to pytanie: co jest ważniejsze: mieć czy być.? Moja odpowiedź jest prosta: zdecydowanie być. Postawić na swoje szczęście i nie pozwolić aby zależało ono od kogoś innego.


"Być nikim, ale sobą, w świecie, który robi wszystko, co w jego mocy, dniami i nocami, by zrobić z Ciebie przeciętniaka, w jakiej dane było walczyć ludzkości i która nigdy się nie skończy". ~E.E. Cummings~

37 komentarzy :

  1. Też jestem ze lepiej być kimś- sobą. Kiedy staramy się kogoś kopiować to jesteśmy nikim.
    blog maddy->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane ;) Ja również uważam, że lepiej pozostawać sobą, iść własną drogą, a nie być czyjąś kopią :)
    Świetny cytat!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz absolutną rację. Łatwo jednak mówić, a trudniej zrobić. Dziś ten, kto na prawdę nie zatracił siebie w oczach tych wszystkich "kopii kopii" wydaje się nikim, a szkoda, bo chcemy zaimponować ludziom nijakim pomijając tych, którzy mogą być naprawdę wartościowi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje swietna notka!
    Ja do tego sama doszlam po zakonczeniu polskiej gimbazy i niestety cholernie zaluje ze dopiero tak pozno to odkrylam bo troche spieprzylo mi to zycie i kilka zlych wyborow ;) NIE IDZ TA DROGA! xd
    Dziekuje za odwiedziny u mnie ;)

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej to ja jestem tą Sandra? XD Świetny post, bardzo miło sie go czytało :)
    KLIKNIESZ W LINK NA KOŃCU TEGO POSTA, Z GÓRY DZIEKUJE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. pytałaś o wspólną obserwację :) obserwuje i licze na to samo :) lady-susan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem tez nie warto bo lepiej byc soba
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że obserwujemy :)
    Mogę też na to liczyć?
    fenimniam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę świetny post!!! ...coś mnie tknęło ;)

    fenimniam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie : http://lottielifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :d
    http://xxemiixxc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis. Taki mądry :) Obserwuje Twojego bloga i czekam na kolejne posty. Zapraszam do siebie:
    http://herbatkaopolnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam ten test: http://jx8.pl/r/2QRtestiq

    OdpowiedzUsuń
  14. http://xurl.pl/6kpy

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post,mądrze napisane :) To skłania do zastanowienia się nad sobą :)
    tysiowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ZDECYDOWANIE ! świetna notka :)

    zapraszam do siebie : http://mloda-dorosla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcesz zobaczyć jak został wyremontowany świetnie pokój nastolatka? http://www.kreatywna.pl/styl-zycia/dom/mlodosc-rzadzi-sie-swoimi-prawami-czyli-remontujemy-pokoj-nastolatka/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pomysł na śmiesznego posta.....
    Wstaw swoje zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pomysł na śmiesznego posta.....
    Wstaw swoje zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog zapraszam do mnie http://zaginionaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz tak jak ja 14 lat! :D
    Właśnie znalazłam Twojego bloga, już wiem,że jest świetny i godny polecenia!
    Pozdrawiam :)
    P.S:Może wpadniesz do mnie? :))
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post ,ciekawie piszesz :) Pozdrawiam i zapraszam Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka!! Przypadkiem trafilam na twoj blog i spodobal mi sie wiec pomyslalam ze zanominuje cie na Liebster Award! :D Wiecej info tu: http://thegabeye.com/liebster-blog-award/
    Pisz tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie to napisalas. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny i ciekawy blog, szkoda, że już nie piszesz.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy blog. Podoba mi się. Fajnie by było, gdybyś dalej pisała.
    Link do mojego bloga: http://cheerswiat.blogspot.com/.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, bardzo fajny blog i przyjemnie mi się czyta Twoje posty. Oby tak dalej :) Może skusi się ktoś na kupony z wieloma ciekawymi promocjami do marketów i restauracji?

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba lepiej mieć ;) Teraz niejedna aplikacja pozwala nam na przebywanie w o wiele lepszych miejscach, niż zwykle - do czego dążę? Łatwiej dowiedzieć się, gdzie dzieją się ciekawe rzeczy, gdzie aktualnie będą promocje i tym podobne. I to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety dzisiejsza młodzież coraz częściej ocenia drugiego człowieka przez pryzmat bogactwa np. nie masz iPhone'a - jesteś nikim, itd. Z własnego doświadczenia wiem jednak, że życie weryfikuje takich "materialistów", także nie ma o co się obawiać tylko iść przed siebie z uśmiechem i troszkę wredną myślą, że "nadejdzie dzień, kiedy to ja będę się z was śmiać" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W dobie tych telefonów i innych wielkich rzeczy warto pamiętać również o drobnych sprawach, takich jak chociażby rozliczenie podatku. Moim zdaniem warto to zrobić już teraz i nie zamartwiać się później, że wszystko zrobiliśmy na ostatnią chwilę :)

    Polecam zerknąć tutaj: http://www.podatnik.info/program_do_pit/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ukrywam, że z tymi telefonami jest coraz gorzej. Dzieciaki szaleją z nimi wszędzie, a potem dowiadują się o zmianach w mózgu. Rak niestety jest nieodłącznym elementem rozwoju technologii.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy latają za osobami, które się "lansują" i je wręcz wielbią, przecież tacy lansownicy powinni być od razu piętnowani, bo nie zachowują się jak normalni ludzie... Najlepiej być sobą i nie dać się wciągnąć w głupie trendy dzisiejszych czasów.

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną