normalny blog nienormalnej nastolatki: Masochiści

piątek, 1 sierpnia 2014

Masochiści

Hejki .!
Dzisiejszy post znowu zacznę od przeprosin, ale po prostu brakuje mi czasu na pisanie. Większość dni spędzam ze znajomymi jeżdżąc na rolkach, rowerze lub grając w nogę. :) Nawet nie zauważyłam kiedy minęła połowa wakacji, a smutno mi się robi na myśl że został już tylko miesiąc. Ale zamierzam wykorzystać ten czas najlepiej jak potrafię :) Teraz przejdę do tematu posta, który sobie zaplanowałam, a mianowicie do tematu samobójców i masochistów. Wiem że jest to temat dosyć smutny, ale dotyczy on coraz więcej osób. Niestety.
Każdy z nas ma problemy, jedni radzą sobie z nimi lepiej, drudzy gorzej, jednak są osoby, które sobie z nimi nie radzą. Swoją złość wyładowują na sobie za pomocą żyletki. Niestety, pewnego dnia to wszystko ich przerasta, nie potrafią już radzić sobie z życiem i postanawiają od niego uciec, czyli po prostu popełnić samobójstwo. Wiele osób nawet nie zauważa tego, że ktoś inny ma problem. W obecnym świecie dominuje obojętność, jest na prawdę niewiele osób, które interesuje to, co dzieje się w życiu drugiej osoby, a często zwykła rozmowa potrafi pomóc. Każdy może pomóc, to jest najważniejsze. Wystarczy tylko poświęcić trochę uwagi innym. 
Drugą opcją jest obecna "moda na cięcie się", która jest po prostu żałosna. Według mnie głupie jest to że robią to dla szpanu, chcąc pokazać, że są wstanie zrobić sobie krzywdę aby być modnym.  To jest po prostu głupie. 


24 komentarze :

  1. Zgadzam sie z Tobą i tym postem. A co do wakacji, to dobrze ze starasz sie wykorzystać jak tylko możesz, chyba ja tez cos w końcu zrobię, aby były to najlepsze wakacje! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie jak ty . Mam koleżanki w szkole , które tną się dla szpanu bo "zdradził ich chłopak " . Żałosne . Prawda takie osoby powinny potrzebować pomocy , bo same sobie z tym nie poradzą , potrzebują wsparcia :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetny temat :) Post jest napisany rewelacyjnie :)

    Zapraszam do siebie :) Mogłabym liczyc na Twoją pomoc? Poklikasz w linki? :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego jeśli widzi się kogoś, kto potrzebuje pomocy nie powinno się być obojętnym.
    A ta "moda na cięcie" to dla mnie coś okropnego. Żeby ludzie byli zdolni popisać się w taki sposób? Brak słów..

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny temat poruszyłaś . Zgadzam się z ostatnim zdaniem że nie którzy tną się dla szpanu ... I wiesz gdybym mogła zaobserwowała bym cię jeszcze raz ! ;D

    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Moda na cięcie'' moi zdaniem jest idiotycznym 'trednem', nie mam pojęcia co ci ludzie sobie wtedy myślą, że będą tacy superekstra?

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog . Kliknełabyś w bannery Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)
    _____________________________________________
    ciecie bez sensuu.. :

    OdpowiedzUsuń
  9. Poruszyłaś bardzo trudny temat.
    http://stay-positiveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nieraz nie radzę sobie z problemami, ale nie potrafiłabym ''pociąć się'', dla mnie nie ma w tym głębszego sensu ani żadnego rozwiązania..

    obserwuję c:

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O taak, to głupie... ale jednocześnie smutne, a w niektórych przypadkach nawet zabawne ;D ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ktoś głupi to niech go boli, takie jest moje zdanie

    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jestem tu nowa. Ciekawy post. Racja tak 'moda' jest bez sensu. Jednak istnieją osoby które to robią i nikt o tym nie wie wtedy potrzebują pomocy . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem nowa.Mnie zdarzyło się kiedyś coś,co mnie całkiem odmieniło.Gdy miałam 13 lat uparcie podrywał mnie starszy chłopak z osiedla,ale go lekceważyłam.Wreszcie dopadł mnie w ustronnym miejscu i chciał pocałować.Wyrwałam mu się i wtedy mi zagroził.-Następnym razem, jak się będziesz stawiać,-wyczyszczę cię-wytnę ci ,,pierożka''i obetnę piersi.Wyzwałam go od chamów i zboczeńców,ale moje ciało zalała fala gorąca,poczułam spazmatyczne skurcze w dole brzucha,poczułam pierwszy raz rozkosz.Zaczęłam na poważnie pragnąć, by to stało się naprawdę.Moim natchnieniem stała się Angelina Jolie.Po dłuższym czasie udało mi się nawiązać odpowiednie kontakty i mogłam zrealizować pierwszy etap. Nirmala.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Jestem Ola, jestem nowa. Poruszyłaś temat tabu. Sama dużo przeżyłam jak na 15-letnia dziewczyne. Przyznam, niektóre problemy, nawet przeszłość mnie dosłownie zabijały. Cielam się, Okey, potrzebowałam pomocy, ktoś był? Pomógł? Wysłuchał? Doradzil? Nie.. "To było jedyne wyjscie". Ludzie omijają szerokim łukiem ludzi tnacych się. A może oni akurat potrzebują naszej pomocy? Nie rozumiem pesymistyczne nastawienia osób żyjących w dzisiejszych czasach. Tną się- nienormalni, a może bardziej wrażliwy?. Em.. Dobra koniec, rozgadalam się, Ale popieram twoje zdanie. Cięcie dla szpanu-NO COMENT.
    Zapraszam na mojego bloga: http://olciaak123.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, zwłaszcza z tym, że ludzie omijają osoby tnące się. Może mi się uda z tego wyjść...

      Usuń
    2. Cięcie się jest głupotą ponad wszystko. Załóżmy, że ktoś Ci dokucza i bardzo chce, żebyś miała źle w życiu - przecież jak się potniesz to to coś, które Tobie źle życzy będzie się cieszyć. Chyba nie o to chodzi...

      Usuń
  16. Masz racje :) Jestem tu nowa :) #Moda na cięcie # Wszyscy mamy jakieś problemy ale nie musimy się obrazu ciąć lepiej porozmawiać z kimś zaufanym :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm... Gdyby tak spojrzeć sposobem na ,,wyładowanie'' problemów nie jest tylko samookaleczanie, ale również autoagresja. Ale w sumie dobry wpis. Powodzenia w dalszej karierze blogowej!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cięcie się jest robione tylko po to, żeby zwrócić na siebie uwagę. Gównarzeria, która myśli, że wszystko im wolno nagle dostaje trochę piasku w oczy i już ciachu, ciachu. Trzeba z takimi rozmawiać i surowo im to z głowy wybijać i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda słów na takie rzeczy, lepiej się zająć przyjemniejszymi sprawami. Kliknij tutaj, by zobaczyć jakimi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie wiesz o masochistach, bo nim nie jesteś. Nie wiesz co jest w umyśle takiego człowieka, więc wstrzymuj się mówiąc „Ma nierówno pod sufitem”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym masochista i samobójca to dwie różne osoby. Naucz się terminów, później przemądrzaj.

      Usuń
  21. Masochiści to autoagresja, a jej powodów może być bardzo wiele..

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną