normalny blog nienormalnej nastolatki: Arogancka, bezczelna, zarozumiała, wygadana, złośliwa? Nie zaprzeczę, ale wiesz kogo o to obwiniać.

piątek, 4 lipca 2014

Arogancka, bezczelna, zarozumiała, wygadana, złośliwa? Nie zaprzeczę, ale wiesz kogo o to obwiniać.

hej!!!
często słyszę jestem chamska, ale tylko dla tego że życie nauczyło mnie że nie poradzę sobie będąc po prostu sobą... moje chamstwo wynika też z tego że jestem po prostu szczera i to ludziom nie pasuje...
nie zmienię się tak po prostu bo ty tak chcesz!!! nie jestem taka... nie staram się nikomu przypodobać dlatego ludzie mają o mnie złe zdanie... nie mówię o sobie bo tego nie lubię... nie będę przepraszać za szczerość !

 a jak komuś coś nie pasuje to niech spier*ala!!! nie przeszkadza mi to co ludzie o mnie mówią bo po prostu mnie to nie obchodzi.
 nie jestem kurwą i nie dogodzę wszystkim choćbym nie wiem jak się starała...

cieszę się życiem i nikt ani nic tego nie zmieni, nawet z rozmazanym tuszem, czerwonymi oczami, drżącymi wargami będę krzyczała, że życie jest piękne. to moje podejście. i tak ma być !

23 komentarze :

  1. Staraj się oszczędzać wulgaryzmów i dużej ilości wykrzykników, bo nieprzyjemnie się czyta. No ale dobrze, że wyrażasz na blogu siebie.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, mądry i odważny post, po prostu wyrażasz siebie oby tak dalej :*

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważny post. Do mnie mama mówi że jadę chamówą, czyli że często przeklinam :D Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi mama mówi, że jadę chamówą, czyli że dużo przeklinam. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu mam podobnie. Jestem do bólu szczera, dlatego kiedyś przez tą szczerość pokłóciłam się z moją BFF :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też często jestem chamska, ale staram się to ograniczać i podchodzić do spraw delikatniej. Bo można szczerze i nie chamsko, serio. Postaraj się nie używać na blogu wulgaryzmów, bo nie wszyscy lubią czytać takie rzeczy. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No dokładnie ♥♥♥
    Nie ma sensu być takim człowiekiem, jakim od nas inni oczekują, że będziemy...
    Każdy ma swoje życie, prawo do popelniania blędów, podejmowania decyzji i niech tak zostanie....a jest wiele osób, które swoją wolę narzucają w zbytnim stopniu.
    A szczerość to podstawa! tak 3maj ;-)
    Buźka :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ♥ nominowałam cię do LBA :)
    http://ogoreczeg.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokąłdnie! W pełni się z Tobą zgadzam! Dopiero przed chwilą trafiłam na Twojego bloga, a z miejsca Cię polubiłam. Postaram się w miarę możliwości zaglądać częściej!

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim Czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji pełnych pozytywnych przygód! :)

    Zapraszam do mnie na całkiem nowy post. Co powiesz na wzajemną obserwację? ja już

    PS. czy mogłabym liczyć na like? będę niezmiernie wdzięczna!!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w niektórych momentach nie dam sobie w kość , lecz cóż jak sama nazwa wskazuje " w niektórych momentach " . Mi czasem ciężko być szczerym bo gdybym powiedziała prawdę i tak by to nic nie dało , lecz nie jestem też głupia . Z twoim postem się zgadzam . Już wolę być szczera niż fałszywie miła :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią zaobserwuje bo zasługuje na to twój blog :)

      Usuń
  12. O mnie mówią, że ze mną nie da się normalnie rozmawiać, bo cały czas używam ironii, a moje wypowiedzi są sarkastyczne i złośliwe. Ale jak mówią "ironia jest najniższym poziomem dowcipu, ale najwyższym inteligencji". Więc... Uczcie się ode mnie zazdrośnicy, uczcie!

    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiadomo, trzeba być sobą, mieć swoje podejście do świata, ludzie odchodzą, a potem chcą wracać. Nie wolno na nich czekać tylko cieszyć się życiem, nie upodabniać się do innych, łapać chwilę. Nie dogodzisz wszystkim więc miej wszystko w dupie, ten kto zasłuży ma Twoją uwagę, ten kto jest "przyjaciel" niech zostaje. Niech inni płaczą ja się śmieje, mi jest dobrze, resztę pierdziele ! :)
    Pozdrawiam ;*
    http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla nikogo nie warto się zmieniać, cóż ludzie zawsze zauważają i wytykają nam te cechy które im nie pasują jakby nie mogli zająć się sobą ;P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Odważny post, ale takie właśnie się ceni :) obserwuję eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. to że masz szczerość wypowiedzi nie musi być wadą :)



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy post

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Twój blog jest super. Twoje posty są bardzo inspirujące. Uwielbiam ! 💖
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga
    http://ozyciunastolatki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ludzie uważają, że starsi są zawsze mądrzejsi, a dzieciak nie ma nic do gadania. Każde wyrażenie opinii przez osobę młodszą, a zwłaszcza nastolatka, jest uznawane za mądrzenie się, chamstwo i prowadzi tylko do konfliktów pokoleń :(

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną