normalny blog nienormalnej nastolatki: piękna cera? dowiedz się jej szkodzi!

czwartek, 15 maja 2014

piękna cera? dowiedz się jej szkodzi!

Po długiej nie obecności wracam do pisania :) To że przez tyle czasu nie pisałam usprawiedliwiam masą nauki, całe te poprawianie ocen i ogólnie nauka pochłania bardzo dużo czasu. Jednak dzisiaj znalazłam chwilę i postanowiłam napisać.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Każda dziewczyna dba o swoją cerę, kupuje różne kremy, maski... Jednak mało która z nas zdaje sobie sprawę jak ważna jest dieta. Ja postanowiłam sprawdzić jakie produkty nam szkodzą.
O cerę możemy dbać nie tylko od zewnątrz używając odpowiednich kosmetyków, ale także od wewnątrz zwracając uwagę na naszą dietę i unikając używek. Jest bardzo wiele czynników, które mają niekorzystny wpływ na naszą cerę, a produkty spożywcze mają w tym dość duży współudział.
Naszym wrogiem numer jeden jest alkohol, który powoduje odwodnienie organizmu. Skura bez odpowiedniego nawodnienia staje się sucha i podatna na uszkodzenia. Kolejną niepożądaną używką jest kawa (którą, muszę się przyznać, sama pije w dość dużych ilościach). Sprawia ona, że skóra staje się matowa, a pory się rozszerzają.
z kolei czekolada (która jest moją najgorszą zmorą) powoduje nasilanie się trądziku, częste są również alergie na zawarte w czekoladzie kakao. Tłuste jedzenie objawia się na naszej skórze głównie jako pryszcze i łojotok. Ostre przyprawy oraz sól powodują nasilenie się trądziku, zaczerwienień oraz nie przyjemne uczucie pieczenia.
Czy potrafiłybyście zrezygnować z takich rzeczy dla pięknej cery? Ja z niektórych na pewno nie.


21 komentarzy :

  1. Ja właśnie mam lekki trądzik i postanowiłam sobie, że nie będę jeść czekolady. Nie zawsze wychodzi, ale pomaga. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś ;-)
    dzięki za ten wpis ♥ Ja jestem uzależniona od czekolady, więc nie dam rady jej całkowicie wyeliminować ♥ ale od kilku dni stosuję taką metodę: w nieparzyste dni pozwalam sobie na słodycze, a w parzyste nie :D póki co mi wychodzi :)) a kawy nie lubię :P

    MÓJ BLOG - KLIK
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafiłabym zrezygnować z czekolady ;d
    Przydatny post ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dzięki za odwiedziny mojego bloga! Co do kawy, to spożywana w nadmiernej ilości faktycznie może szkodzić. Natomiast picie kawy przy niskim ciśnieniu może nam poprawić nastrój. Robię też czasem kawowo cukrowy peeling do ciała, ponieważ kofeina poprawia krążenie i tym samym pomaga np w redukcji cellulitu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Moim największym wrogiem, a zarazem kochanką jest niestety czekolada. ♥
    Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    Obserwuje ;)
    http://podrugiejstronieobiektywuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię się obejść bez ostrych potraw i czekolady...

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z trądzikiem nie mam aż takiego problemu, ale potrafię się powstrzymać od różnych dobrych rzeczy ;D
    Obserwuję!

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/addicted-to-you.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post. Ja z trądzikiem miałam straszne problemy jak byłam w gimnazjum i pod koniec podstawówki, ale na szczęście już jest wszystko ok. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zgodzę się z Twoim postem !


    ps. a u mnie? DOLARY DO WYGRANIA na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący post! Nie wiedziałam ze ostre przyprawy maja taki efekt na cerę!

    Bardzo bym się cieszyła, jak byście mnie odwiedzili: http://nataliasdilemmas.blogspot.com
    Dziękuję bardzo!
    Natka xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :))

    Zapraszam do mnie na nowy post i klikanie w linki :))
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/05/70_19.html

    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia, super blog :)

    jeżeli chcesz to zapraszam na MAJOWE ROZDANIE :)
    http://ourstylizations.blogspot.com/2014/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. "dowiedz się jej szkodzi" - chyba miało być "dowiedz się co jej szkodzi" :)
    piszę bo może nie zauważyłaś, ja tam często robię takie błędy :D

    Uwielbiam wszystko co wymieniłaś, nie dziwię się że mam brzydką cerę ;D

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ! Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety szkodzę swojej cerze, wypijając hektolitry kawy, przyprawiając ostro potrawy i używając dużo soli... czekolady na szczęście nie jem, ale za to fajeczki robią też swoje. Aż się dziwię, że moja cera, całkiem nieźle się mimo wszystko trzyma. Źle wyglądała jedynie, gdy miałam problemy z tarczycą, ale odkąd biorę leki, wszystko wróciło do normy.

    +Kochana byłaś obserwatorką mojego bloga "I am who i really am", gdzie pisałam pod pseudonimem Kira. Sporo się zmieniło w moim życiu, więc tak wyszło, że założyłam nowego bloga, więc jeśli wciąż chciałabyś mi towarzyszyć i sprawiać, że będę mieć wielki uśmiech na twarzy, zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pożyteczny post ;) Najwięcej z tych rzeczy to jem czekoladę...
    Baardzo fajny blog :3
    Dziękuje za komentarz u mnie --> www.paatitojaaa.com ;3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog!
    Może obserwuj za obserwuj?
    Odpowiedz u mnie ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną