normalny blog nienormalnej nastolatki: uśmiechaj się, niech inni zastanawiają się dlaczego!!! ;)

środa, 5 lutego 2014

uśmiechaj się, niech inni zastanawiają się dlaczego!!! ;)

heej ;**
każdy ma coś co go uszczęśliwia, zdarzają się dni kiedy uśmiechamy się nawet do ściany... a gdyby tak zawsze być w dobrym humorze? macie na to sposoby? dzisiaj będzie 5 rzeczy które mnie uszczęśliwiają ;)
1# sms na dzień dobry ;) według mnie to jest najlepsza motywacja żeby rano wstać xD
2# tak jak każda dziewczyna lubię kiedy ktoś mówi mi komplementy... człowiek od razu zaczyna wierzyć w siebie ;)
3# taniec! kocham to, mogę spędzać aktywnie czas, dobrze się bawić a jednocześnie chudnąć ;D
4# spotkania z przyjaciółmi. 5 minut z nimi i człowiek od razu jest wesoły ;)
5# muzyka najlepsze lekarstwo na każdy humor ;)
a wam co poprawia humor???

4 komentarze :

  1. Cześć , bardzo fajny post ;) zapraszamy do nas : http://wikolll.blogspot.com/ + obserwujemy i liczymy na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;)) mi poprawiają humor te same rzeczy ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi humor poprawia zdecydowanie muzyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi poprawia humor jakiś fajny ciekawy blog. Nie, niemówię o twoim.

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną