normalny blog nienormalnej nastolatki: ♪ mieć swój styl ♪

sobota, 15 lutego 2014

♪ mieć swój styl ♪

Styl daje poczucie pewności siebie. Jeśli Ty czujesz się dobrze w tym co masz na sobie to inni spojrzą na Ciebie z uznaniem. Jednak jak znaleźć swój styl, gdy zarówno w modzie, makijażu i uczesaniu trendy zmieniają się miesiąc w miesiąc? Jak wyróżnić się z tłumu? Czasami po prostu wystarczy znaleźć styl który jest odzwierciedleniem Ciebie i sprawi że zyskasz pewność siebie.


A co zrobić żeby znaleźć swój styl?
Na pewno trzeba określić jaki obraz siebie chcemy stworzyć, jak chcemy pokazać się innym. Na pewno nie jest Ci potrzebna skórzana kurtka i spodnie jeżeli nie jesteś harleyowcem. Przejrzyj strony i magazyny o modzie, zapamiętaj ubrania które mogłyby odzwierciedlić twoje wewnętrzne ja.

Kiedy to zrobisz, otwórz szafę i wyrzuć ubrania w których nie chodzisz, czego nie lubisz nosić lub do Ciebie nie pasuje.
Sporządź listę ubrań, które musisz mieć żeby stworzyć swój styl i sprawdź czy któreś z nich możesz znaleźć w swojej szafie, te których w niej nie ma uwzględnij na liście zakupów. 
Przejrzyj ubrania które lubisz i często nosisz. Ustal dlaczego to robisz, zwróć uwagę na kolor, krój, to z czego są wykonane i jak się w nich czujesz.
Pochodź po sklepach, zanim zdecydujesz się na zakup konkretnych rzeczy. Zajrzyj też do sklepów z tańszą, nie firmową odzieżą, która sprawdzi się tak samo dobrze jak ta z metkami a będzie kosztować sporo mniej.
Kupuj tylko kilka ubrań w danym sezonie, minie sezon i już nie będziesz ich tak często nosić, a przecież gust też może się zmienić.
Ale na pewno musisz się zastanowić nad swoją fryzurą, to ona podkreśla cały strój i nie może być bez wyrazu. Czasami klasyczna fryzura może wyglądać fajnie ale w ogóle do Ciebie nie pasować. A ona też ma być odzwierciedleniem twojego charakteru.
Jednak kiedy będziesz coś w sobie zmieniać patrz tylko na to jak ty się będziesz tak czuła. Masz się podobać sama sobie a nie innym!!!
Ja sobie upodobałam leginsy i w nich chodzę. Nie przejmuje się co sobie pomyślą inni, no bo po co? Obcięłam włosy, od wielu osób usłyszałam że wyglądam okropnie, ale za każdym razem odpowiadałam: mi się podoba, tobie nie musi! 




33 komentarze :

  1. świetny post ;)) i zgadzam się z tobą.., nie warto przejmować się zdaniem innych ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tuu : 3
    dodasz do obserwowanych? Z góry wielkie dzięki! :D
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! :D
    zapraszam do siebie ;)
    http://photographyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja sama nie wiem jaki jest mój styl, bardzo mieszany, raz zakładam adidasy i bluzę, a potem jakieś botki, sweter i pod to koszulę ... :) Może mój styl jest taki typowo nastolatkowy :D

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html#comment-form ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świety wpis ! :) Ładne zdjęcia ! <3

    Obserwujemy ? Daj znać u mnie <3
    Nowy post --------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Święte słowa ;)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie w komentarzu :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wcześniej chciałam Cię obserwować ale nie miałaś tego gadżetu, nadrabiam więc zaległości i obserwuję ;)

    http://mal-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Badz soba, rob swoje i nie patrz na innych paranoje ;). Wyznaje ta zasade i powiem ci ze chyba mamy podobnie myslace serca ; p. Chociaz moje juz do kogos bije *-*. Spoczko post

    Moj Blog ♥ >>> Just Do One Step

    OdpowiedzUsuń
  9. Styl, wygląd, zainteresowania są to sprawy indywidualne i nie ma co porównywać się z innymi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obs za obs? napisz u mnie http://gabuublog.blogspot.com poklikasz w baner?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blooggg :*** http://nessy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz ;) I zgadzam się z tobą trzeba być oryginalnym czyli sobą. Nie kopiować i starać się wyróżniać swoim stylem. Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!! Great advice in the above! Actually I like the shorter hair in the pics. Nice blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą.
    Dzięki za komentarz. Również obserwuję
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog;)
    Obserwuje ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się co do tego że styl dodaje pewności siebie ! Napisałaś świetne rady i z pewnością przyrządzenie takiej listy bedzie dla mnie pomocne :)

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją to daj znać u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie trzeba patrzeć na to co powiedzą inni..Ja na przykład nie lubię chodzić w leginsach, więc w nich nie chodzę!
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mądrze piszesz. :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Styl rzeczywiście dodaje pewności siebie, ale bardzo trudno go wykreować.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog :) Pozdrawiam
    W wolnych chwilach zapraszam do mnie
    : http://aleksandra-photographie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje od dawna (nie zatwierdzaj) ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgodzę się - bardzo fajnie jest swój własny styl :)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Faj fajny styl chociaż inny od mojego fajny blog pisz tak dalej pozdrawiam i zapraszam do mnie
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam swój styl. :D Gratuluję również Tobie.
    Zaobserwowałam i liczę na rewanżyk.
    PS: O co chodzi z tym słoiczkiem motywacyjnym?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. to dobrze, że masz własny styl! o to chodzi! najważniejsze jest to żeby czuć się dobrze we własnej skórze ;) obserwuję i liczę na rewanż :)

    dominisialove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak jak obiecałam dodałam link do twojego bloga w poście ( http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html ) ♡♡♡♡ Dziękuję za klikanie jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna notka! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie warto przejmować się zdaniem innych ;) świetny post !

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post *.*

    + ZAPRASZAM DO MNIE

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY KLIKNIESZ OBSERWUJ :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo motywujący post, oby więcej takich :)
    _________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz i masz 100% rację !
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną