normalny blog nienormalnej nastolatki: to przyjaźń która nie zniechęci ♥

wtorek, 28 stycznia 2014

to przyjaźń która nie zniechęci ♥

Prawdziwi przyjaciele? W tym fałszywym świecie nie łatwo ich znaleźć. Są osoby które udają naszych przyjaciół tylko dla tego że czegoś od nasz chcą... A przecież bezinteresowność to podstawa przyjaźni. Bezinteresowność i szczerość.
 Według mnie to osoba z którą się kłócisz, żeby po chwili się pogodzić i znów jej zaufać, to osoba z którą przebywasz 24h na dobę i nadal nie masz jej dość, to osoba której możesz powiedzieć wszystko, to osoba która kiedy zauważy smutek na twojej twarzy zada ci pytanie:"to komu mam zajebać?". To właśnie przy niej jesteś naprawdę sobą. Zawsze trzymacie się razem i nikt nie jest w stanie was rozdzielić, jesteście razem kiedy się potrzebujecie.
"idę za nimi, bo oni idą za mną
wiesz jak to się nazywa? to lojalność"
~jeden osiem l~
Ja mam dwie przyjaciółki i kocham je jak siostry. Wiem że zawsze mogę na nie liczyć, a one na mnie. Mimo to nie lubię się zwierzać. Wychodzę z założenia, że to są moje problemy i sama muszę sobie z nimi poradzić. Dopiero kiedy mi to nie wychodzi zwracam się o pomoc do dziewczyn...



4 komentarze :

  1. Zgadzam się w 100%! :)
    Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/2014/01/girly-things.html klikniesz w link? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się i jest to bardzo ciekawy post :)

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A spoko spoko :) Tak przyjaciel, prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My dziewczyny nigdy nie wiemy co założyć :) Fajne masz przyjaciółki :)

    Obserwuję i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną