normalny blog nienormalnej nastolatki: Inna, bo inna od innych. Jaka jestem? Wiedzą Ci, co powinni... Królowa własnego losu...¦ Księżniczka własnej bajki...

piątek, 24 stycznia 2014

Inna, bo inna od innych. Jaka jestem? Wiedzą Ci, co powinni... Królowa własnego losu...¦ Księżniczka własnej bajki...

Po co być takim jak wszyscy? udawać kogoś kim się nie jest? niektórzy to robią bo chcą być akceptowani, inni bo stracili poczucie własnej wartości. Ja nigdy nie udawałam kogoś kim nie jestem... Lubie się wyróżniać, być sobą i nie należeć do bandy nudnych klonów. 
Idę przez życie z uśmiechem na twarzy, jestem szczęśliwa! Tak było, jest i będzie, ja się nie zmienię. Mam swoje zasady i ich nie łamię. Nie jestem jak typowe dziewczyny:
jaram się motocyklami, kocham prędkość i adrenalinę.
"kocham ten stan i jestem zdrowo pierdolnięty
na punkcie rapu, prędkości, motocykli"
~malina~
.Kocham rap. To nie jest jakieś chwilowe, rapu słucham od trzech lat i przez ten czas słuchałam innej muzyki ale zawsze wracałam do rapu. Możesz mnie obrażać ja i tak mam wyjebane, ale jeśli obrazisz muzykę którą kocham, czyli rap to nie będę nad sobą panować.
Piercing. Bardzo mi się podoba. Ja na razie dziurki mam tylko w uszach, a za tydzień będę sobie robić w pępku, ale gdybym mogła zrobiłabym sobie dużo więcej... a o cheekach marzę <3

Tatuaże po prostu ubóstwiam, gdybym mogła to bym sobie zrobiła na karku...
Czytam książki. To one odrywają mnie od realnego świata i pozwalają zapomnieć o problemach. Głównie czytam fantasy i przygodowe ale zdarza się że podkradam mamie jej książki ;)



6 komentarzy :

  1. Ciekawie piszesz, wszystko jest spójne i dobrze się czyta. Widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę, z chęcią będę tu zaglądać. Na pewno już to wiesz, ale świetnie prowadzisz bloga! :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba się wyróżniać! :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Ciekawie piszesz ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post = ) . Pozdrawiam !
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten post przywodzi mi na myśl parki z Bereshki, wszyscy je mają i każdy jest taki sam. :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną