normalny blog nienormalnej nastolatki: Doceń to, co masz, walcz o to, czego pragniesz.

sobota, 25 stycznia 2014

Doceń to, co masz, walcz o to, czego pragniesz.

Każdy ma w życiu jakiś cel, a przynajmniej powinien mieć. To do niego dążymy, to o jego spełnieni marzymy. Często przez całe życie ktoś dąży do konkretnego celu, a do niego nie dochodzi. Pomimo to ci ludzie są szczęśliwi. Właśnie dla tego że docenili co mają, cieszyli się z każdego sukcesu, nawet tego najmniejszego. Oni w siebie wierzyli, właśnie dlatego tyle osiągnęli.
Ale nawet jeśli już osiągniesz swój cel nie rezygnuj. Walcz dalej! Spełniaj swoje marzenia! Bo to właśnie od tego zależy twoje szczęście. Żyj dla siebie, a jeżeli innym to przeszkadza to jest to tylko i wyłącznie ich problem. Nigdy się nie poddawaj!-to moja zasada. Ja się jej trzymam i jest mi w życiu dobrze.
Nie warto jest rezygnować ze swoich marzeń. Nie warto rezygnować ze swojego szczęścia! Jeśli rezygnujesz pokazujesz wszystkim że jesteś słaby... a chyba tego nie chcesz, co?



.

4 komentarze :

  1. Nigdy nie wolno się poddawać i trzeba realizować swoje cele :)
    Ostatnio dodałam podobną notkę :)
    Świetny blog, śliczny design <3
    Miłego wieczoru!

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda nie poddawajmy się !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wystrój bloga :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie! Taka motywująca notka :)

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną