normalny blog nienormalnej nastolatki: bądź sobą, rób swoje i trzymaj się swoich!!!

niedziela, 26 stycznia 2014

bądź sobą, rób swoje i trzymaj się swoich!!!

Każdy ma w życiu swoje własne zasady. Staramy się ich przestrzegać, trzymać się ich... ale nie zawsze to wychodzi. Ja mam w życiu 3 najważniejsze zasady których się trzymam:
1. bądź sobą- w tych czasach nie łatwo jest być sobą, każdy chce być lubiany, wszyscy się przejmują opinią innych- a nie warto! Trzeba dbać o swoje własne szczęście, cieszyć się życiem i przestać udawać kogoś kim się nie jest!

2.rób swoje- nie rób niczego na siłę, jeśli nie idzie Ci taniec możesz zapisać się na karate lub coś innego, nie zmuszaj się do niczego, nie pozwól by ktoś mówił Ci jak masz żyć, bo nikt za Ciebie nie umrze!
3.trzymaj się swoich- po co Ci fałszywi przyjaciele? Żeby przy tobie byli wspaniali, kochani i uczynni? A jak ty odejdziesz to obrabiali ci dupe? Odpuść sobie takich ludzi, o nich nic dobrego nie można powiedzieć!



5 komentarzy :

  1. najważniesze być sobą

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się :*
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ? :) Daj znać u mnie .
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną