normalny blog nienormalnej nastolatki: zbyt idealna, mniej prawdziwa, bardziej banalna...

wtorek, 22 października 2013

zbyt idealna, mniej prawdziwa, bardziej banalna...

   kim jestem???  kiedyś napisałabym po prostu: nazywam się Monika, mam 13 lat i mieszkam w małej miejscowości w woj. lubelski. Mam czarne włosy i piwne oczy... teraz muszę się poważnie zastanowić...
  o moim blogowaniu  powiem tak: uwielbiam blogować i robię to już od dłuższego czasu...  zaczynałam tak po prostu od zwykłego pamiętnika później przeniosłam się na bloga a teraz przenoszę adres, bo mi się nie spodobały moje stare posty... 

 o mnie  mogę powiedzieć tak: jestem wredną zołzą która zawsze stawia na swoim, wychodzę z założenia że zawsze mam racje i będę się o swoje zdanie kłócić... jestem uzależniona od telefonu i wpadam w panikę gdy nie mam go w kieszeni...

 kocham robić zdjęcia ale sobie lub komuś.Uwielbiam też jak ktoś bawi się moimi włosami :) sama też bardzo lubię kogoś czesać i sprawia mi mi to dużo przyjemności.
 jak pewnie zauważyliście tone w kropkach... jest na to jedno proste wytłumaczenie:
 nie mam chłopaka i nie chce mieć. Dlaczego? po prostu dojrzałam i myślę że chłopak na siłę nie jest mi potrzebny! jak znajdzie się taki który mi się spodoba i ja mu się spodobam to może coś wyjdzie, a może nie... to się jeszcze okaże... teraz siedzę i czekam na mojego księcia na białym koniu.
żyje chwilą, uwielbiam akcje na spontana bo takie są najfajniejsze ;P i nigdy nie wiesz co ktoś odwali... uchodzę za osobę nieprzewidywalną i szaloną, i wcale mi to nie przeszkadza

 mam 2 przyjaciółki ale to one zazwyczaj mi się zwierzają nie ja im... jesteśmy szalonymi, pojebanymi i mega zboczonymi przyjaciółkami i wiemy o tym doskonale dlatego nie dotyka nas jak ktoś nam o tym mówi...

nie spędzam czasu z  ludźmi którzy mnie nie akceptują taką jaka jestem bo twierdzę że nie potrzebne mi są do szczęścia osoby które tylko udają że mnie lubią, a potem obgadują mnie za plecami... 
moje motto to: trzeba się śmiać, wariatkę grać, szczęśliwą być i z życia drwić... i się do niego stosuje <3
mimo że mam na imię Monika wszyscy mówią na mnie Miśka ;) chociaż to bardziej pasuje do Dominiki ale Monika i Dominika to podobne imiona :*
na fb prowadzę 2 stronki jedna jest moja: https://www.facebook.com/zacna.3 a na drugiej jestem tylko adminką ale bardzo ją lubię: https://www.facebook.com/pages/Zjem-Ciebie-bez-Gadania-Mniam-33/133232276856367

mój ulubiony kolor to zielony i fioletowy ;)

nie lubię się zwierzać i właśnie dla tego założyłam bloga <3 mam nadzieje że się wam spodoba ;) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną