normalny blog nienormalnej nastolatki: Twórz własne szczęście. Jeśli nie lubisz czegoś w swoim życiu, spróbuj to zmienić!!

sobota, 26 października 2013

Twórz własne szczęście. Jeśli nie lubisz czegoś w swoim życiu, spróbuj to zmienić!!

hej !!! zastanawialiście się kiedyś co to jest szczęście??? tylko tak naprawdę... kiedy czujemy się szczęśliwi??? 
mnie ostatnio nurtuje te pytanie ponieważ koleżanka uświadomiła mnie że cały czas patrze na wszystko i wszystkich przez "różowe okulary"... 

czy to prawda??? nie wiem i sama się nad tym dużo zastanawiam... bo to prawda staram się jak najbardziej ciszyć się życiem a mimo wszystko jestem bardzo chamska dla co poniektórych... ale to raczej nie moja wina bo jestem po prostu szczera... może czasami za bardzo... ale cóż nie umiem się powstrzymać... 


jednak wychodzę z założenia że warto patrzeć na świat przez różowe okulary... przecież uśmiech to najpiękniejszy dodatek :) 

co powoduje że się uśmiechamy??? w moim wypadku są to marzenia... bardzo często znajomi mówią mi że żyje we własnym świecie... wyłączam się na realny świat i zaczynam marzyć :D to jest mój sposób na uśmiech... dla mnie najlepszy c=

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

-za każdy komentarz dziękuje, bo to one motywują mnie do dalszego pisania ;)
-jeśli zostawisz adres swojego bloga to na pewno go odwiedzę ;3
-jeśli zaobserwujesz, ja zrobię to samo ;)
-jeśli piszesz że obserwujesz to zaobserwuje, potrafię to sprawdzić
-jeśli masz zamiar hejtować wyjdź z mojego bloga
-przyjmuje krytykę ale uzasadnioną